niedziela, 27 listopada 2011

1. Początki są zawsze najtrudniejsze.

Jestem! W końcu postanowiłam zacząć pisanie bloga! Dla siebie, dla wspomnień, dla poznania nowych ludzi. Czasami potrzebuje poukładać sobie parę spraw, a gadanie do siebie nie jest najlepszym rozwiązaniem... nie wiem dlaczego, ale ludzie się na mnie dziwnie wtedy patrzą;) haha! Witajcie wszyscy potencjalni czytelnicy! Pewnie trochę czasu minie zanim się tutaj ogarnę, ale metoda prób i błędów sprawdza się zawsze i wszędzie, tak więc moje blogowanie oficjalnie uważam za rozpoczęte!

2 komentarze:

  1. Super, pisanie bloga zmieniło moje życie, na lepsze, oczywiście :)) darmowa psychoterapia, a i nie tylko ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że z tego mojego klikania też coś dobrego wyniknie;) Możesz mi powiedzieć jak tu trafiłaś? (tak z czystej, babskiej ciekawości)

    OdpowiedzUsuń